Na gedane arbeid is het goed...............

Klik op de foto om te zien waaruit ik
kies om vanavond te eten
Na gedane arbeid is het goed rusten en na een gedane nachtdienst is het goed slapen zou je denken maar toch besluit ik deze ochtend om van mijn werk naar huis te lopen. Ik beschouw dit als een proef om te kijken hoe het wandelen weer gaat na mijn gebroken voet en met de aanpassing die ik hiervoor vorige week van het OIM aangemeten heb gekregen. Tegen 7 uur 30 vertrek ik van mijn werk en het is nog donker en het ziet er naar uit dat het een grauwe dag zal worden. Ik wandel de route die ik normaliter met de auto naar mijn werk rijd. Ik ga via Heiligerlee, Westerlee en Meeden naar Veendam.
Zo te zien woont hier een verzamelaar
Het is niet bepaald een mooie route maar al wandelend zie je toch altijd veel meer dan in de auto. Voor mijn gevoel ben ik al vrij snel in Meeden en het gaat wonderwel vrij goed. Wanneer ik Veendam binnen loop belt mijn man om te vragen hoe het gaat en of hij mij ergens moet oppikken want ik heb met hem afgesproken dat ik hem zou bellen als het nodig zou zijn. Omdat het nog steeds redelijk gaat vind ik het niet nodig en ik zeg hem dat hij de koffie maar vast moet aanzetten omdat ik binnen een klein half uur wel thuis zal zijn. Om even na 10 uur 30 stap ik mijn huis binnen, enigszins moe (zeker omdat ik er al een nachtdienst van 8 uur heb op zitten) maar voldaan omdat het me toch gelukt is om 15,6 km gewandeld te hebben.




1 opmerking:

  1. Oh..deze post had ik bijna gemist..wauw wat een doorzetter ben jij hè..maar dat wist ik eigenlijk al..een Vierdaagse loop je ook niet zómaar even! :-) Maar een wandelingetje van 15,6km met een pas herstelde gebroken voet na een 8-urige werknacht..? wauw! petje af! :-)

    BeantwoordenVerwijderen